آرم

با اجازه دوستان آرم آخر پست های بنده از این پس


             

    

                                                        Ary@n                   

             از "امضا: R یان" به   " ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║ "  تغییر خواهد یافت.

                                             © All Rights Reseved 


      در ضمن اسم R یان هم به Ary@n تغییر یافت.                                                                                         


  لطفاً نظرتون رو بگید.

خان دایی مورد نظر در دسترس نمی باشند!!!

هنوز منتظرم تا خان داییم قابل دسترسی بشن تا روش گوگل ریدری کردن لینک ها رو ازش بپرسم. البته لینک ها رو جمع کردم و آماده ان . فقط کدش مونده که باید با کمک خان داییم دریافت کنم. چی خان داییم کیه ؟؟ اینــــــــــــــــــــــــــــجا میتونی پیداش کنی.

دیگـــــــــــه همین . فعلا خبری نیست امن و امانه.


راستی! یه آهنگ از کاوه یغمایی دارم که خیلی دوستش دارم. برای اینکه حوصلتون سر نره میتونید این آهنـــــــــــــــگ رو دانلود کنید. (رو کلمه ی آهنگ کلیک کنید)


یه موضوع مهم هست که باید بدونید. من به نظراتتون جواب میدم، پس بهتره هرکی نظر میده حداکثر تا 1 یا 2 ساعت بعدش یه سر بزنه و جوابش رو تو همون قسمت نظر ها ببینه. با خیلی مرسی از همه ی شما دوستان.

                                  

                                                                                                     امضا:  R یان

بزودی کارم رو شروع می کنم ٬ شما هم قدم بردارید

سلام به همه ی دوستان من یکی از کسانی هستم که برای تحریم بلاگفا از اونجا به بلاگ اسکای اومدم تا یکی از ساکنین جدیدی باشم که بزودی به اینجا خواهند آمد. امیدوارم بتونم کارم رو خوب انجام بدم و یک همسایه ی خوب برای بقیه ی بلاگ اسکایی ها باشم.

راستی !!‌ با افرادی که وبلاگ خوبی دارن و تقریبا خودشون مینویسن تبادل لینک می کنم.

هرکی با تبادل موافق بود من رو با نام راه بی پایان لینک کنه و به من خبر بده تا من هم در اسرع وقت این کار رو با نام انتخابی خودتون انجام بدم.

یه موضوع دیگه هم هست که در مورد نظرهای شما دوستان یا دشمنانه !!! چرا دشمن رو الان میفهمید. همونطور که میبینید مثلا اگر بازدیدکنندگان ۵ تا نظر نوشته باشن ٬ ‌تو قسمت نظرات مینویسه ۵ قدم تا پایان این به این معناست که پنج قدم تا پایان راه این وبلاگ باقی مانده. پس هرچی نظر بیشتر باشه از پایان این راه فاصله ی بیشتری میگیریم و هرچی کمتر باشه به پایان نزدیک تر میشیم. البته اینم بگم که چون من خلی پر رو هستم این قدم ها خیلی طولانیه یعنی اگه یه قدم هم مونده باشه هیچوقت تموم نمیشه. پس شما میتونی انتخاب کنی که دوست باشی یا دشمن !!؟؟ من به نوبه ی خودم سعی میکنم دوست خوبی برای شما باشم. 

 

                                                                                          

                                                                                                          امضا:  R یان