تو لینکدونی چه خبره!

نگارینا:کمتر دختر وبلاگنویسی دیدم که اینقدر رک باشه. نوشته هاش اصلا به ظاهرش نمی‌خوره(به نظر من).در ضمن عاشق امضای منه!

سعید(زیر تیغ): شرکت.شرکت.شرکت.انبار.انبار.انبار. اکثر پستهاش رو اینا تشکیل میدن اما پست هاش رو خیلی دوست دارم. روزمرگی کارش تو اداره خیلی جالبه!

شکلات: از تیکه هایی که تو پست هاش بیه کار می‌بره خیلی خوشم میاد و باهاشون کلی می‌خندم. خصوصا با هیروی ایشون! دقیقا نمیدونم چرا بعضی وقتا به من میگه پسرم!!!!

گیلاسی: در پی قالب قبلی...

طلایه‌دار: پست‌هاش خیلی طولانیه اما بیشتر پست‌هاش توش یه پیام سیاسی و اجتماعی هست.

هاD: دیگه چه عرض کنم. یه دایی داریم و یه وبلاگش(البته منظورم دایی وبلاگنویس بود.یکی دیگه غیر وبلاگنویس هم هست). پست هاش کوتاه و بلنده. من از کوتاه‌هاش تقریبا چیزی نمی‌فهمم مگر با راهنمایی های خودش!

گوریل فهیم: نوشته هاش رو خیلی دوست دارم.بخصوص پست هایی که توش نقاشی داره.نقاشی هاشون واقعا جالبه.

سارای: نوشته هاش رو خیلی دوست دارم. با اینکه همش روزمرگیه ولی خیلی جالب و فوقالعاده خنده داره. خصوصا پست های لوبیایی! (سلام برسونید)

کاسنی: نوشته هاش و نظراتی که واسم می‌ذاره رو خیلی دوست دارم. پی نوشت‌هاش معمولا بی ربط و خنده دارن.خیلی دوست دارم کاسنی رو از نزدیک ببینمش.


پایین نوشت: اونایی که نبودن ببخشن من رو. چیز خاصی در موردشون نبوده که بنویسم.

پ.ن2: ترتیب اینا ترتیب خاصی نیست و بر اساس لینکدونیم چیدمشون.

پ.ن3: ارادتمند شما، امضا خان...

                                                                                            !Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                   © All Rights Reserved

بیست و یکمین پارازیت(عدد از زینب)

سجاد: اوه اوه. اگه میدونستم این پست سجاد میفته پارازیت پست فبل رو تعطیل می‌کردم. حیف صفحه اصلی نیست که اسم سجاد توش باشه؟؟؟؟(اینا رو من نوشتم و از نوشتن کامنت ایشون معذورم.فقط جهت کرم ریختن!)

نظرات 14 + ارسال نظر
شهریار چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 19:02

2

شهره ی افاق چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 21:15

اًه................
اول شده بودما..........

شهره ی افاق چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 21:16

ارادتمند شما امضا خان...این از همه باحال تر بود

شهره ی افاق چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 21:17

به معاون خودم افتخار میکنم

متین چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 22:15

آدرس وبلاگ سارای رو فکر کنم اشتباه نوشتی .

یک سین.حسابدارتمام وقت پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 12:55

اگه من بخوام ارین رو توصیف کنم میگم :
امضاش حرف نداره! وقت ندارم وگرنه همه پستاشو میخوندم .علیرغم سن کمش خیلی خوب می نویسه...

زینب پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 13:45 http://happy-girl.blogsky.com

به نظر من با توجه به چند تا وبلاگی که از لینکاتون دیدم اکثرنشون قشنگ می نویسن. شما هم همین طور.
تنها چیزی بود که به نظرم می رسید بگم

سارای پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 14:07 http://zeddehaal.persianblog.ir

کاسنی را نکشفیده بودیم که به یمن بیانات شما اوشون هم کشف کردیم!
.

لوبیا هم سلام می رساند داداچ!

سلامت باشن ایشون!

دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 16:01 http://toranjbanoo.blogsky.com/


جالب بود.

شوکول پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 17:35 http://shokolat-7.blogfa.com

مونده بودم چرا داییتو اول ننوشتی که دیدم تو پی نوشتت توضیح دادی
هیروی منو پسندیدی ؟ خب مال ِ تو !!

خدا نکنه پسندیده باشم!!!

نگارینا پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 18:41 http://dokhtariazdeh.blogfa.com/

اول بذار یه دور قربون امضات برم
آآآآآآآآآآآآی قربون امضات برم :دی

خب ، حالا ما رو نشناختی داداچ ، یعنی اون روز فرصت پیش نیومد ، وگرنه بقیه دوستام که منو میشناسن و صمیمی هستن ، مثل گلادیاتو و یوتاب ، میگن که انگار داری خودت حرف میزنی !!!!!!!!

قربون امضات برم

یه وبلاگ می‌زنم در مورد امضام. شما هم هی بیا قربون صدقش برو.خوبه؟؟؟

هاD پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 21:37 http://www.gereh-koor.blogsky.com

مرسیییییی . یادم باشه یه ساندویچ مهمون منی :))

... جمعه 20 آذر 1388 ساعت 23:35

همه ی این ها یه طرف
کامنتی که واسه من گذاشتی یه طرف

ترگل شنبه 21 آذر 1388 ساعت 12:54

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.