حیوانات محترم!

پست حذف شد! شما موندید و این امضای من. ویژدانن از تنهاییتون سو‌ استفاده نکنید! مراعات کنید تا من بیام!


                                                                                             !Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                   © All Rights Reserved


دهمین پارازیت(عدد از گیلاسی)

هادی:چه خبر؟ زبان فارسی هم که کنسل شد!
راستی چه خبر از برگه ی دین و زندگیت؟

نتیجه گیری!

فردا امتحان دین و زندگی داریم و منم الان با کله رفتم تو دین و زندگی دارم می‌چرخم می‌بینم چی گیرم میاد!!!  تا حالا که چیزی از این دین و این زندگی گیرم نیومده! شوما هم بگرد شاید یه چیزی پیدا کردی!

خدا رو شکر امتحانامون خیلی فشرده نیست و فکر می‌کنم که بتونم تو امتحانات هم آپ کنم(قابل توجه اونایی که می‌گفتن اگه راست میگی تو امتحانات آپ کن!).

برنامه امتحانا رو من و دو سه تا دیگه از بچه ها چیدیم.یطوری چیدیم که نه سیخ بسوزه نه کباب!

ناظم مظلوممون(دربون که.ری.زک) هم هرچی ما گفتیم قبول کرد.


کلا درس های مثل دینی و اجتماعی و این حرفا خیلی باحالن...!

نتیجه گیری از کل کتاب اجتماعی: کار گروهی خیلی خوبه و آدم با کار گروهی به اهدافش می‌رسه!

نتیجه گیری از کل کتاب دینی: خداوند به انسان قدرت تفکر و انتخاب داده تا به وسیله آنها انسان راه سعادت رو بپیماید.

خیلی خوب بچه‌ها (!) این دو تا نکته رو یاد بگیرید تو امتحان میادا!!! بعد نگید آقا اینا رو نگفتی!!! 


پایین نوشت: خیلی ازش خواهش کردم بیادا!!! اونم امتحان داشت ولی خواهشم رو رد نکرد. قدرش رو بدونید!!! امضا رو میگم...!

                                                                                             !Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                   © All Rights Reserved


نهمین پارازیت(عدد از redhaat)

نسرین:من فکر کنم انقدر که من فحش می‌دم به این ظاهرا" عزاداران امام حسین که اگه این روزا یه بلایی به سرشون نازل نشه خیلی عجیبه.مثلا" همین دیشب تا ساعت نمی‌دونم چند نزدیک خونمون ببخشید ،عذر می‌خوام عربده می کشیدن برای امام.خدا لعنتشون کنه.آسایش نداریم.به نظر من اگه کاری کنی که آسایشو از زندگی مردم سلب کنی ، اون کار حرومه.حالا به هر اسمی می‌خواد باشه.

واسه کی؟؟؟؟؟

خیلیاتون ممکنه به محرم و عزاداری اعتقاد داشته باشید.اما من از اون دسته ای هستم که به این عزاداری ها اعتقاد ندارم.تو این روزا مشگی نمی‌پوشم که هیچ٬ سعی می‌کنم شادترین لباسام رو هم بپوشم. مگه اینایی که مشکی می‌پوشن چیکار می‌کنن؟؟؟؟ فقط برای جلب توجه‌ه. البته من منظورم همه نیست.ولی خیلیا هستن که فقط واسه جلب توجه عزاداری می‌کنن. البته نمیشه گفت عزاداری. دیروز سوار اتوبوس بودیم و قسمت خانوما هم خیلی با صفا بود. ما هم که سه نفر بودیم(سجاد هم بود) رفتیم و پشت به قسمت خانوما به میله تکیه دادیم بطوریکه تصویر برای عزیزان سیاهپوش کاملا برفکی شد. یکیشون که خیلی غول بود گفت برید کنار.ما هم گفتیم واستادیم و جایی هم نمیریم. خلاصه دعوا راه افتاد تا جایی که یارو دیگه دید ضایست بخواد جلوی اون دختری که داشت واسش دل و قلوه بلوتوث(استعاره از ارتباط قلبی) می‌کرد فحش بده و رفت نشست.

به همچین کسی میشه گفت عزادار؟؟؟؟ عزاداری فقط یه پیرهن داغون مشکیه؟؟؟؟

یا مثلا یکی واسم تعریف می‌کرد می‌گفت پارسال پسره که زیر علامت بوده انقدر دخترا رو دید زده که آخر پاش رفته تو یه چاله و افتاده سرش شکسته!!!

به اینا میشه گفت عزادار؟؟؟؟؟ نمیدونم شاید عزاداری یعنی همین کارا...

البته من نمیگم که چرا دختر مردم رو نگاه می‌کنن!! نگاه نکنن چیکار کنن؟؟؟!!!

ولی من میگم وقتی که خودشون دارن خودشونو ... میدن و میگن حرامه اونوقت این کارا رو می‌کنن اونم تو ماهی که بهش میگن ماه حرام!

پایین نوشت: نمیدونم قالبم خرابه یا گوگل ریدرم؟؟؟؟؟ لینکا کامل نمیان. شما لینکا رو می‌بینین؟؟

پ.ن2: چند وقتی که نبودم انتحان داشتیم در حد خر. شرمندتونم.

پ.ن3: چند بار بگم؟؟؟؟ اسم من آرین نیست. آریان‌ه.

پ.ن4: اسم اینم امضا‌هِ.

                                                                                            !Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                   © All Rights Reserved

هجدهمین پارازیت(عدد از Ar!eF)

سمیه(حسابدار تمام‌وقت):ارین؟؟؟؟؟؟! کجایی تو؟ یه کم به این دایی هادی جان برو انقدر فعال واپ تودیته!