هوگر...

یه همایشی هست که هرسال تو مدرسه ما اجرا میشه.تو این همایش هرکسی که بخواد میتونه یه غرفه داشته باشه. حالا موضوعش میتونه اکتشاف٬ اختراع و یا پژوهش باشه.

امسال چهارمین دوره این همایش میخواد برگزار بشه. اسمش هم هوگر ه. هوگر نام اساطیری دماوند خودمونه!

من برای هوگر امسال سابقه حضور در هر طرحی رو حتی واسه یه دقیقه هم که شده داشتم...

۱- محیط زیست:۳ روز

۲- متافیزیک:۲ روز

۳- سینما:۲۰ ثانیه (!)

۴- هابتیکس(خودم هم نمیدونم چیه.نپرسید): چند ثانیه

و ...


اینا سابقه حضور منه. از همه اینها یکی رو انتخاب کردم و اونم مسئول پذیرش‌ه!

وظیفه من هم اینه که میشینم دم در٬ هرکی میاد اسمش رو وارد می‌کنم و شماره میدم.

شماره دادن میتونه دو حالت داشته باشه...

حالت اول: شماره میدم!

حالت دوم: شماره میدم!!

فرقشون رو فهمیدید دیگه...

این همایش چیز خیلی خوبیه!!! بهترینش اینه که به بهونه هوگر میریم بسکتبال بازی می‌کنیم و تیم سجاد رو سوراخ می‌کنیم!!!!!!

هرکی هم اگه خواست بیاد هوگر٬ بیاد! بازدید واسه عموم آزاده... عموم که هیچی معاون ا.ن هم قراره بیاد...

بیایید!


                                                                                             !Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                   © All Rights Reserved

ششمین پارازیت(عدد از محمدرضا)

شهره آفاق:پس خوش میگذرونین با این معلم خل و چل تون!

نظرات 14 + ارسال نظر
"بانک لینک ایران" جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 01:31 http://www.banklink.gigablog.ir

باقرار دادن کد لینک باکس "بانک لینک ایران" آمار بازدیدکنندگان خود را روزانه به 1000 نفر برسانید
<SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">
document.write ('<center><ifr');
document.write ('ame width="420" height="500" src="http://www.banklink.gigablog.ir/index.php" style="border: 0px;"');
document.write (' border="0" scrolling="auto"></ifr');
document.write ('ame>');
</SCRIPT>

شهره ی افاق جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 10:34

هورا....من اولم دیگه؟اولی که حساب نیست

شهره ی افاق جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 10:36

آقا حساب نیست دیگه
پارازیت رو کی گفته؟(درسته که تو پارازیت اسم من درومده!)ولی اولی که عدد نگفته....
نکنه روش پارازیت گذاری عوض شده؟؟؟
اگه عوض نشده من میگم 11

شهره ی افاق جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 10:38

از پارازیت مارازیت بگذریم....
پس شما سابقه ی فعالیت های گروهی تون هم قوی ه.
اینها همش میتونه به عنوان سابقه کار مدیریتی برای مهاجرت به کانادا محسوب شه

Smile To me جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 12:16 http://xyz.blogsky.com/

سلام

ایول به این همه حضور و فعالیت فرهنگی!!!



هاD جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 15:50 http://www.gereh-koor.blogsky.com

این همه فعالیت آبرو مند میشه تو این همایش انجام داد . دم در نشستن هم کاره که تو انتخاب کردی ؟ آبرومون رو بردی که . اومدم نبینم نشستی دم در . مجری کمتر نباید باشی . سِمت انتخاب کرده واسه من :))

سجاد جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 22:19

اهه...
صدا میاد؟؟!!!
بله...
سلاااااااااااام...
خوبم، همه خوبن، گوربان شما...
منم به نوبه خودم این فعالیت های گسترده ی پسرمو خاک بر سرش خوب...!!!!
اینم شد سیمت به گول داییت؟؟!!!!!
البته حال میده خوب...
در ضمن برادر بضاعت تیم ما همینه، همه یارا ضعیفن خوب...
خودم یه تنه ... به هیکلتون!!!!!
با 4 تا باختیما...
...

نسرین شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 17:23

با این همه جذابیت که تو گفتی و شور و اشتیاقی که برای این همایش داری،من نمیدونم الان چجوری خودمو برسونم اونجا.

ترگل (قله نشین ) یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 08:16 http://www.bluemountain.blogfa.com

سلام بی معرفت
خوبی؟
درس و مدرسه چطور مطوره؟
خوش بگذره در همایش و ....

*pegi یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 19:48

ببینم
تو اینطوری هی همه طرحها رو attend می کنی اونم با این حضور فعال!!! کی درس می خونی؟؟

بعدا...

سپیده دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 15:48

نخیرم چی کارش دارین؟؟؟ خیلی هم کار خوب و شرافتمندانه ایه ! هرکی هم میاد میبینی!
البته اگه میشه مثل اون پارسالیه نباشیا!! آخه من پارسال فقط 3بار اومدم بار 3وم گفت توروخدا دیگه نیا!!! به نظر من که این و لیدر بودن از همه بهترن!!!!

سعید(زیر تیغ) پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 18:37

چقد همچی قشنگه

ترگل (قله نشین ) شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 09:54 http://www.bluemountain.blogfa.com

سلام
اومدم بگم میخونمت رفیق نیمه راه

ترگل (قله نشین ) شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 09:54 http://www.bluemountain.blogfa.com

راستی چرا من دیگه لینک نیستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.