پارازیت!

این یه گزارشه به سبک پارازیت...

چون:

-آریان گفت میخواد آپدیت کنه ولی نگفت که موضوعش رو از کجا میاره!

-سجاد گفت ۳ شده ولی نگفت که چرا و چگونه؟

-محمدرضا گفت میخوام یه زِیدی مخ کنم(!) ولی نگفت کی؟! (شوخی بود)

-فرید گفت چی فکر میکردیم و چی شد ولی نگفت که چی فکر میکرد و چی شد؟!!

-همه به طرفداری از امیر گفتن فرید ریدی ولی نگفتن که آیا خود امیر آش دهن سوزیه؟!

-آریان گفت که من مدیر انجمن ورزش شدم ولی نگفت حالا که مدیر شده قراره چه غلطی بکنه!

-هادی گفت سبقت تو پیچ جاده کشندست ولی نگفت که چرا خودش الان زندست؟!

-سپیده گفت وبلاگ زدم ولی نگفت که تو این بحران بی موضوعی قراره چجوری سر کنه؟!

-امیرحسین گفت از لطفتون ممنونم ولی نگفت که در حقیقت لطف ما شامل حال کسی نمیشه!

-سجاد گفت خیلی حال میده ولی نگفت چی خیلی حال میده؟!

-یه بنده خدایی زنگ زد گفت شما الان خونه ای؟ ولی نگفت که اگه من خونه نیستم پس این کیه که گوشی رو برداشته!

- محمدرضا گفت study=fail ولی نگفت خودش که مثه مرغ درس میخونه و قبول هم میشه جزو آدم حساب نمیشه؟؟؟!!!!

-  Ar.eF (رئوف) گفت با اجازه ی آریان، ولی نگفت که اصلاً من اجازه دادم؟ یا مثلا اگه زیر امضا نمینوشتم "All Rights Reserved" چیکار می کرد؟


خیلیا یه چیزایی گفتن و یه چیزای دیگه ای رو نگفتن که ما رو با کوهی از سوال روبرو کردن!

و

.

.

.

گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ، هفت رنگش می شود هفتاد رنگ...


پایین نوشت: اینم یه پست پارازیتی اصیل!

پایین نوشت2: به جز اون شوخیه همشون راسته!

پایین نوشت3:امضای پارازیتی، همیشه برای راه بی پایان Reserved خواهد ماند...


      



گشادالدوله!

آدم وقتی پشت کامپیوتر خودش نباشه زورش میاد آپ کنه... منم الان به همین دلیل تریپ گ.ش.ا.د.ی برداشتم و شدم گشادالدوله!

دیگه دیدم خیلی ضایست! هرکی بیاد تو و اون آرم فارسی۱ رو ببینه درجا فرار میکنه! 


پایین نوشت:دیروز یکی از بهترین روزام بود... تا حالا انقدر زیاد نبوده...

پایین نوشت۲: بازم میگم. اون برنامه ی روزانه٬ یه برنامه ی پیشنهادی بود و برنامه ی من نیست!(برای هزارمین بار...!)

پایین نوشت۳: خودم تو تابستونم ولی فکر و ذهنم تو پاییزه و چند وقت دیگه وارد یه زمستون کوتاه مدت میشه...




               

این منم...!

نام: آریان(Ary@n)
سن: 16 سال
محل تولد: کرج
تحصیلات: دانش آموز ورودی دوم دبیرستان!
محل سکونت: کرج - گوهردشت
تاریخ تولد: 1373/11/23
سایز پا: 43
درس مورد علاقه: شیمی!
حیوان مورد علاقه: سگ
غذای مورد علاقه: قرمه سبزی!
اینا رو بلدم درست کنم: ماکارونی - نیمرو - جوجه کباب (ربطشون رو خودتون پیدا کنید...)
خواننده مورد علاقه ایرانی: سیاوش قمیشی - شادمهر عقیلی(بقیه ناراحت نشین!)

خواننده مورد علاقه خارجی: Sting - Pink Floyd- Enrique Iglesias - Toni Braxton

اهنگ مورد علاقه ایرانی:جنگل بدون ریشه و فاصله(سیاوش قمیشی) پر پرواز و روح سبز(شادمهر)

اهنگ مورد علاقه خارجی: Desert Rose - Hey you - Shape of my heart - Unbreak my heart

اهنگساز و موزیسین مورد علاقه: بتهوون...
سبک موسیقی مورد علاقه: Mild
بازیگر مورد علاقه: Wentworth Miller و Nicolas Cage
فیلم مورد علاقه: Prison break و Knowing (چند تا دیگه هم هست که الان یادم نمیاد!!!!!)
فصل مورد علاقه: تابستون!
ماشین مورد علاقه: BMW x6
کشور مورد علاقه: آمریکا و سوئد (سوئد... من و اون نداریم!)
ورزش محبوب: بسکتبال برای همیشه...
تیم محبوب: مهرام...
رنگ محبوب: آبی آسمانی و سبز فسفری
مدل گوشی: MOTOROLA L7
جمله مورد علاقه: Be the change you want to see in the world
آرزو: اونایی که باید بدونن، خودشون میدونن...
سخن پایانی: این نیز بگذرد...


پایین نوشت: پیشنهاد می کنم که این رو تو وبلاگ خودتون بنویسید. بیشتر آشنا میشیم!