شرح حال نویسی به زبان خیلی ساده!

مسافرت بودم! یه مار دراز دیدم!(بچه ها خبر دارن) مث اسب از کوه رفتم بالا و مث کرگدن اومدم پایین! زمین و زمانو فحش دادم! تا صبح بیدار موندم! انقدر به ماه نگاه کردم الان همه رو ماه میبینم! (به خودت نگیر با تو نبودم) اعصابم داغون بود! رو کوه یه مارمولک رفت تو خ.ش.ت.ک.م! پایین کوه رفتیم از چشمه کلی آب خوردیم. از بالای درخت پریدم پایین! اون مارمولکه از تو خ.ش.ت.ک.م دراومد!

یه CD آهنگ رو 20 بار گوش دادم و کلی حال کردم! دلم واسه مدرسه تنگ شده...


خودم نمیدونم دارم چی میگم! آخه خیلی خوشحالم... خیلی... 


ایندفعه واقعا: همه چی آرومه/من چقدر خوشحالم!


داشتم میگفتم: منو با سیستم "هرچی گفت بگو خودتی" بزرگ کردن!


پایین نوشت: تمدید شد! اما نه مثل اجاره خونه!

پایین نوشت2: چقدر مبهم!

پایین نوشت3:  فعلا آهنگ دپسرده تعطیل!

پایین نوشت4: شرح جزییات باشه واسه بعدا که اون موقع هم بهتون نمیگم...!


              







خدایا...



چند روزی مسافرتم و نمیتونم بیام اینجا...



                               


فردا ها!

چیزایی که میمونه:


- یه آدرس ایمیل

- یه عکس 3*4

- چند تا عکس تو هارد

- یه پوشه پر از خاطره

- یه دفتر و یه برگ خشک

- یاد و خاطره...


چیزایی که نمیمونه:

 

یه آغوش گرم و خیلی چیزای دیگه که لازم به گفتنشون نیست...


داشتم میگفتم: اینو خوب میدونم که 1 کالری برابره با 4/2 ژول!


پایین نوشت:خیلی سریع و سخت میگذره...

پایین نوشت2: دلم واسه زنگ ورزش تنگ شده

پایین نوشت3: دلتنگی های مرا پایانی نیست...

پایین نوشت4: Because of you - Kelly Clarkson

پایین نوشت5: اگه دوست داشتید دانلود کنید. حوصله نداشتم دنبال لینک بگردم.