سخت نگیر!

چند وقت نبودم و کلی اتفاقات پیش اومد و پیش نیومد! اینکه تو این مدت دوتا خواهردار شدم!!!! یعنی دوتا خواهر دارا شدم! نه یعنی دوتا خواهر اومدن خواهر من شدن! ولش کن! باید میفهمیدی دیگه! البته از اون خواهرا که هرکی سه چارتا داره! ولی مال من خیلی خوبن! واقعا دوسشون دارم!!! بععععله!


کلا زندگی قشنگ شده!!!! همه چی خوبه! اصلا نگران نباشید! سخت هم نگیرید! همش خاطره میشه! (هوووووی) فحش نده!


رکورد پرش ارتفاع تو مدرسمون مال خودمه! همچون اسب رستم(اسمش چی بود؟ آها ذولجنان!) از روی تور بدمینتون میپریم! دهن همه آویزون میشه تا دم بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!


سخت نگیرید!

پایین نوشت: جناب اسب شاخدار! وقتی بزور میگی آپ کن همین میشه! حالا بشین بزن تو سر خودت!

پایین نوشت2: تا حالا انقدر وقفه نیافتاده بود!

پایین نوشت3: Bus family هم Bus family های قدیم! والا بخدا!

پایین نوشت4: نه اصلا هم اینجوری نیست! گی کفته؟ دقیقا همینجوریه! خیلیم اینجوریه!

پایین نوشت5: قبلا گفته بودم که من خیلی با نمکم؟؟؟