روزام جونم!!!!!

همیشه تو زندگیم روزای قشنگ داشتم...

بعضی روزا قشنگ بود و بعضی روزا قشنگتر و بعضیا هم خیلی قشنگ تر...

همیشه تو زندگیم روزای بد داشتم...

بعضی روزا بد بود و بعضی روزا بدتر بود و بعضیا هم خیلی بدتر بود...


تفکیک این روزا از وقتی شروع شد که دیگه میتونستم خوب رو از بد تشخیص بدم...


تا جایی که یادمه قشنگترین روز زندگیم تا الان روزی بود که قرار بود بریم کامپیوتری که گفته بودیم شوهرخالم واسم جمع کنه رو ازشون بگیریم...(تهران) دوم دبستان بودم و این اولین کامپیوترم بود... از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم... مسیر کرج تا تهران واسم اندازه طی کردن محیط کره زمین بود...

با این ذوق احمقانه رفتم و رسیدم دم خونشون. زنگ که زدیم دیدیم بعله! خونه نیستن! جان من اگه تو بودی چه حسی بهت دست میداد؟؟!! بعدش رفتیم ۱ ساعت تو پارک قدم زدیم تا بیان! که اون قدم زدن هم دیگه...!!!!!

بالاخره اومدن و Mission Completed...!!!!


اون زمان خوشحالیام در همین حد بود... 


روزای بد زیاد نداشتم...

فکر کنم بدترین روز زندگیم اون موقع روزی بود که کارنامه چهارم دبستان رو گرفتم... قبل از امتحاناتمون معلم یه امتحان علوم ازمون گرفت که من 19.50 شدم. خیلی خوشحال بودم. چون معلم گفت تو کارنامه تاثیر میدم... خیلی دوست داشتم از 20 کمتر بگیرم. آخه تا اون موقع تو کارنامه نمره کمتر از بیست نداشتم...اینکه دیدم معلم 20 داده واسم خیلی زور داشت! تا فردای اون روز اعصابم داغون بود!!!! کلاس پنجمم با 20 گذشت و حالا که دوم دبیرستانم حسرت گرفتن 19.5 به بالا تو دلم مونده!!!!!!


الان که با خودم فکر میکنم میبینم از اون 6 حالتی که اول گفتم فقط دو حالتش رو تا حالا داشتم...

خیلی قشنگتر و بد!!!!!

البته روزای بدتری هم تو دو سال گذشته داشتم و هنوزم دارم... ولی الان جاش نیست...


داشتم میگفتم: آخه تو کَه نمیتونی گه بَخوری، گه میخوری گه بَخوری!!!!

( عمق مطلب رو دریافتید؟!؟!؟)


پایین نوشت: روزام = روز هام = روز های من! جون رو هم همینجوری نوشتم که جا واسه اسمایلی تهوع باز باشه!

پایین نوشت2: سجاد 5 هزار تومن منو بده! وگرنه همینجا میگم که همه بفهمن آبروت بره!!!

(یعنی الان فهمیدید؟؟!!! )

پایین نوشت3: چرا عدد ها انگلیسیه؟؟؟!!!


                



عذر خواهی!

 من تازه فهمیدم که چرا هیچ کسی تو زندگیش هیچ گ.ه.ی نشد!


Teen age
Have Time + Energy …but No Money

.

.

.

Working Age
Have Money + Energy …but No Time
.
.
.

Old age

Have Time + Money …but no Energy


داشتم میگفتم: نرود میخ آهنی در سنگ!

پایین نوشت: مثل اینکه وقت ما تموم شده... بله... تیتراژ برنامه هم داره میره. از اتاق فرمان...
پایین نوشت2: What's up... What's up
            

زندگی چیست!

بازم خلاصه شدیم! کلا به غیر از خلاصه شدن کار دیگه ای نداریم که! خلاصه شدیم یا بهتره بگم خلاصه شدم تو :

تمرینات باشگاه٬ امتحانات مدرسه٬ من و او(!)٬ من و تو٬ آکادمی موسیقی گوگوش٬ لپ‌تاپ٬ بازی!



داریم وارد بهترین دوره‌ی زندگیمون میشیم... اواخر دبیرستان و دوران دانشجویی... هرکی بگه حال نمیده با پشت دست میزنم تو دهنش! یادتون باشه که الکی چ.س.ی نیاید...

خیلی زود گذشت! امروز که معلم شیمیمون گفت ۱۰ ساله که پشت نیمکت میشینید یه لحظه جا خوردم! اولین روز دبستان رو یادمه... از زیر قرآن رد شدم و از در رفتم بیرون...

(البته الان هیچ اعتقادی ندارم)

پسر همسایمون اون موقع پنچم دبستان بود تو همون مدرسه! به همه معرفیش میکردم که یه وقت جرات نکنن روم دست بلند کنن! اون موقع به شخصه کتک خور ملسی داشتم!


خیلی ساده گذشت.خداییش هیچ زحمتی به خودمون ندادیم. حداقل من... بچه ها میان میگن واسه تیزهوشان مثل خر خوندیم و فلان و این حرفا. ولی من یادم نمیاد که واقعا درس خونده باشم. مامانم میومد تو کوچه دنبالم میگفت: بیا بالا باید ببرمت کلاس!(کلاس تیزهوشان)

فقط میتونم بگم زندگی قشنگه... هیچ چیزش رو سخت نگیرید... به قول بچه ها خاطره میشه...


به همین سادگی خواهد گذشت... مخصوصا واسه ما که هرکدوم پدر و مادری داریم که همه جوره حمایتمون می‌کنن... ببینید کِی بهتون گفتم...



داشتم میگفتم: از قدیم گفتن دل به دل راه داره ولی کوه به کوه میگه روت سیاه!


پایین نوشت: دلم واسه دوست جونام(!!!!!!) تنگ شده بود!

پایین نوشت۲: چقدر سخته این امتحان هندسه! از الان دارم خودمو آماده میکنم واسه ... رفتن!

پایین نوشت۳: دلم واسه امضام هم تنگ شده بود! والسلام!