آدم سالم!

آدم سالم...

-آدم سالم تو وبلاگ علمی آهنگ بی ربط نمیذاره.

-آدم سالم تو وبلاگی که بازدید نداره خبر‌نامه نمیذاره.

-آدم سالم وقتی بلد نیست کد بذاره تو وبلاگش ورنمیداره کد ساعت فلش بذاره.

-آدم سالم تو وبلاگش دروغ نمیگه.

-آدم سالم برای جواب دادن به کامنتای دخترا دست و پاش شل نمیشه و چرت و پرت نمیگه.

-آدم سالم سریع خر نمیشه و کد بنر تبلیغاتی یه قبرستونی رو بذاره تو وبلاگش.

-آدم سالم 60 تا شمارنده از انواع مختلف نمیذاره تو وبلاگش.

-آدم سالم میدونه که باید کد های HTML رو کجا قرار بده.

- آدم سالم تو وبلاگش نظرسنجی "وبلاگ من چطوره؟" یا "دوست دارین واستون چی بذارم؟" رو نمیذاره که کسی هم نظر نمیده.

-آدم سالم تقویم نمیذاره تو وبلاگش که وسط صفحه ولو باشه.

-آدم سالم تو وبلاگی با عنوان " علم و نوآوری روز" دلنوشته و دستنوشته و چرت نوشته نمی‌نویسه.


پایین نوشت: اعصاب آدم رو خورد می‌کنن.

پ.ن2: آدرس رو برای حفظ آبروش ندادم. البته میشه گیرش آورد. گاگول رو خدا واسه این وقتا گذاشته تو اینترنت.

پ.ن4: دوستان عدد پایینتر بگین.زود به زود آپ می‌کنم. نمیرسه!

پ.ن4: .. .. .. .. .. .. . 

                                                                                             Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                   © All Rights Reserved

هفدهمین پارازیت(عدد ازばひあり)

یک‌سین:عجب با سرعت زندگی می کنن اینا!

گندیدم!

گندیدم به معنای گندیدن نیست. منظورم اینه که گند زدم. حالم گرفته شد بدجوری!

خداییش این دستم به اون یکی دستم و ایضا انگشتام به هم میگن شکر نخور!

یه پست بلند بالا واستون نوشته بودم که یه ۱۵ دقیقه‌ای سرکار باشید که با شکر خوری یکی از انگشتان دستم که خودم نمیدونم کدومشون بود فرت شد.

فقط اگه بفهمم کدومشون بود!!!!! 


اتفاقا پست خدابیامرزی که میخواستم بذارم هم در مورد همین گندیدم بود. اصولا ما٬ یعنی من و سجاد و بقیه دست اندر کاران مهارت خوبی تو زمینه ساخت فعل فوری داریم و زبون همدیگه رو خوب می‌فهمیم.

اگه خواستید یه پست آموزشی در این مورد می‌نویسم. البته پولیه! میخوام مثل پست رمزدار یه چیزی طراحی کنم مثل قلک. بعد بذارمش دم در وبلاگ که هرکی خواست بخونه اول توش پول بندازه!

حوصله ندارم بقیش رو بنوبسم حالم گرفته شد بخاطر این پسته که پرید!


پایین نوشت:چرخه وبلاگ خونی من دوباره شروع به حرکت خواهد کرد( از فردا. چون امروز هم کلاس دارم و هم باشگاه)

پ.ن۲:همه امضا می‌کنند و من هم امضا می‌کنم٬هر‌دو امضا‌اند ولی٬ این کجا و آن کجا؟


                                                                                             Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                  © All Rights Reserved

دوازدهمین پارازیت(عدد از بهاره)

نگارینا:سلام
خان داداشه منم مرات داره ... ببینم کدومتون اول نمیشید
درس بخون ، موفق باشی


تایم استراحت!

سلام دوستان. این چند روزه همینجوری امتحانه که میریزه سرمون. ریاضی٬ فیزیک٬  زیست ٬ شیمی٬ زبان فارسی، معارف٬ ریاضی تکمیلی و ... اینا با یکی دوتا امتحان دیگه تو هفته قبل بود. این هفته هم چند تا امتحان خ.ف/ن داریم+ آزمون مرآت که به ناظممون قول دادم رتبه‌م خوب بشه.

همه اینا رو بلغور کردم که بگم تا یه دو سه روزی من رو از خوندن وبلاگهاتون معاف کنید. خودم خیلی دلم واسه نوشته هاتون تنگ میشه خصوصا سه چهار تا وبلاگ مورد علاقه‌م ولی کاریش نمیشه کرد.

خودتون هم همتون این دوره ها رو گذروندین و میدونین که ۷ تا امتحان تو یه هفته چه ستمیه! اونم از نوع امتحان های شهید سلطانی(مدرسه ما)

خلاصه بگم که از همتون عذر میخوام.

فعلا!

                                                                                              Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                  © All Rights Reserved

دوازدهمین پارازیت(عدد از R.F)

ترگل(قله‌نشین):امیدوارم خاطر مکدرتون گل و بلبل بشه با کامنت خصوصی ما.