۱۴۰۰

امروز که اینو مینویسم، دارم پروپوزال کارشناسی ارشدم رو آماده میکنم و امیدوارم که تا قبل از بهمن ۱۴۰۰ کار پایان‌نامه هم تموم بشه و احتمالا دیگه پرونده تحصیل رو ببندم. 

اتفاق دیگه‌ای که منتظرشم، اعلام اسامی داوران بین‌المللی برای دو سال آینده‌س. اتفاقی که از سال ۹۲ براش تلاش کردم. همه چیز طبق پیش‌بینی خودم پیش رفته و حدس میزنم که پیش‌بینی‌های بعدیم هم درست از آب دربیاد. بعد از اعلام اسامی میتونم بگم فصل اول سریال داوری من تموم میشه و  وارد فصل دوم میشم. فصلی که پر از اتفاقات و افتخارات خواهد بود. فصلی که توش باید خودم رو در زمینه داوری بسکتبال به دنیا ثابت کنم. 

وقتی میام و به وبلاگ سر میزنم، خیلی دوست دارم بنویسم. امروز دیگه گفتم بذار یه اعلام وضعیت کنم حداقل، تا به این بهونه بعد از ۳ سال (!)  اولین پست سال ۱۴۰۰ رو هم گذاشته باشم. 

همین...

                                       

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسینی سه‌شنبه 2 فروردین 1401 ساعت 02:32

امروز زد به سرم که بیام و ی چرخی بزنم تو وبلاگای قدیمی، خیلیاشون دیگه نبودن، ولی خوشحالم که مال تو هستش و هنوزم پست میذاری. ایول داداش، به بهترین جاها برسی (اینم از اولین کامنت 1401 )
دلتنگتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.