خان دایی مورد نظر در دسترس نمی باشند!!!

هنوز منتظرم تا خان داییم قابل دسترسی بشن تا روش گوگل ریدری کردن لینک ها رو ازش بپرسم. البته لینک ها رو جمع کردم و آماده ان . فقط کدش مونده که باید با کمک خان داییم دریافت کنم. چی خان داییم کیه ؟؟ اینــــــــــــــــــــــــــــجا میتونی پیداش کنی.

دیگـــــــــــه همین . فعلا خبری نیست امن و امانه.


راستی! یه آهنگ از کاوه یغمایی دارم که خیلی دوستش دارم. برای اینکه حوصلتون سر نره میتونید این آهنـــــــــــــــگ رو دانلود کنید. (رو کلمه ی آهنگ کلیک کنید)


یه موضوع مهم هست که باید بدونید. من به نظراتتون جواب میدم، پس بهتره هرکی نظر میده حداکثر تا 1 یا 2 ساعت بعدش یه سر بزنه و جوابش رو تو همون قسمت نظر ها ببینه. با خیلی مرسی از همه ی شما دوستان.

                                  

                                                                                                     امضا:  R یان

نظرات 6 + ارسال نظر
بهاره یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 16:37 http://www.asheghe-bimashoogh.blogsky.com

سلام آریان جان.خوب هستید؟از ملاقاتتون خوش بختم.
بله فهمیدم آقا هادی چه نسبتی با شما دارند.
ببخشید شما خانوادگی اسمهاتون را نصف انگلیسی می نویسید نصف فارسی؟
من لینکتون کردم.راستی روش گوگل ریدری را یاد بگیرید و کامل اینجا توضیحش بدید.
مر۱۵+۱۵

خیلی ممنون از این عمل انسان دوستانه ی شما. منظورم لینک کردنه . اگه تونستم حتما روشش رو مینویسم. یه پست رو هم آموزشی میزنم.

شهریار یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 18:17 http://www.daghoon.com

سلام.....خوشحالم از شروع دوباره....و ناراحت از پایان مسخره دفتر انشا!
امیدوارم تو بلاگ اسکای هم موفق باشی!
ضمنا خیلی تند نرو! بلاگفا اونقدر ها هم بد نیست!
ضمنا از همین لحظه تایم بگیر،اگه تا 2 ماه دیگه وبلاگت سر جاش بود ، لینکت می کنم!
فعلا !

ممنونم ازت شهریار جان. نه ولی من زیاد از پایانش ناراحت نیستم . بلاگفا هم خیلی بیشتر از اینی که تو فکر می کنی بده. بازم ممنون که اومدی

زینب یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 20:31 http://zeinabrp.blogfa.com

آهنگش جالب بود ممنون

ما اینیم دیــــــــــــــــــــــگــــــــــــــــــه !!!

شهریار دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 17:37 http://www.daghoon.com

۱.لینکت کردم !
۲.لطفا برام بنویس چرا بلاگفا بده؟چون اینطور که معلومه(از کامنت امیر-نه امیر حسین البته!)همه میدونن بجز من!
۳.موفق باشی !

از تو هم بابت این عمل انسان دوستانه ات تشکر می کنم . برات توضیح میدم چرا؟

هاD دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 21:55 http://www.gereh-koor.blogsky.com

حالا نمی‌شد رو نکنی ؟ :))
اگر همه مثل تو این قدر سریع به امور رسیدگی می‌کردن دنیا گلستان میشد .

همونطور که خودت هم خوب میدونی اگر این کار رو نمی کردم با قوانین آزادی بیان ، حقوق بشر و همچنین انرژی هسته ای حق مسلم ماست مخالفت کرده بودم

سجاد سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 15:55

سلام.تنها استفاده این پست همون آهنگش بود که واقعا قشنگ بود.
موفق باشی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.