اوقات فراغت من!

چند روز پیش معلم درس مزخرف برنامه ریزی شغلی و تحصیلی ما یه فرم به همه بچه ها داد که توش از فیها خالدون* آدم هم اطلاعات می‌خواست.

مثلا تعداد اتاق های خونه.سه آرزوی شخصی**.تحصیلات همه آبا اجداد و ... رو خواسته بود.

یکی از این اطلاعاتی که خواسته بود این بود که اوقات فراغت خود را چگونه می‌گذرونید؟؟

اولش من فرم رو جدی گرفته بودم و واقعیت نوشتم اما بعدش دیدم که ارزشش رو نداره و واسه خنده خیلی بهتره.

قسمت اوقات فراغت من: باشگاه،کامپیوتر،گردش با دوستان،وبگردی،وبلاگنویسی(تا اینجاش جدی بود.از اینجا به بعد به مسخره گرفتم)،تماشای کانال های م.ا.ه.و.ا.ر.ه ، دعا و مناجات،خلوت با خدای خویش، تلاوت قرآن کریم٬ مطالعه نهج‌البلاغه و سیره نبوی پیامبر،دعای کمیل و ندبه، ذکر صلوات و ...

امیدوارم شما هم اوقات فراغتتون رو تو این سه چهار روز درست بگذرونید(مثل من)


*: فیها خالدون یعنی ته اعماق درون!

**: آخه اگه آرزو شخصیه پس چرا باید اینجا بنویسیمش؟

نکته: طبق آموخته های من از زبان شیرین ترکی توسط استاد سجاد، فعل امر در این زبان شیرین، در ابتدای جمله قرار می‌گیرد!


پ.ن: تعطیلات خوش بگذره. قراره 15 و 16 آذر اینترنت و موبایل به طور کلی قطع باشه.(خدمات اون 50٪ مخابرات که توسط س.پ.ا.ه خریده شد). اینطوری بیشتر بهتون خوش می‌گذره.

پ.ن2: هوینجوری. امضا سلام می‌رسونن...

                                                                                             Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                   © All Rights Reserved


یازدهمین پارازیت(عدد از زینب)

Gladiator : پر پر شدم از خنده. باحال بود.


نظرات 21 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 22:22

13

ali پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 22:25

خب شاید معلمتون غول چراغ جادوئه و می خواد آرزوهای شخصیتونو برآورده کنه

آفرینش پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 22:55

البته اوقات با ق هست
با این اوصاف انتخاب رشته رو بای شما انسانی انتخاب می کنن عزیز جان

شوکول پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 23:03 http://shokolat-7.blogfa.com

می خوای سال دیگه علوم و معارف اسلامی بخونی ؟

از خدا پنهون نیس از شما چه پنهون ما هم اوغات فراقتمون همیناس + با سنگ میزنیم به ماشینا فرار میکنیم :دی

هاD جمعه 13 آذر 1388 ساعت 00:20 http://www.gereh-koor.blogsky.com

معلمه یه چیزی حالیشه که میگه ، ولی دلیل نمیشه تو چیزی که ازت می‌خواد درست انجام ندی .
نماز جعفر طیار بخون :))

دختر دهاتی! جمعه 13 آذر 1388 ساعت 01:30 http://faghatboro.blogfa.com

سلام
خواسته آرزوهاتونو بنویسید بعد اگه توش بدآموزی داشت بره به خونواده اطلاع بده حالتونو بگیره آخه یه بار همین دبیر ما با یکی از بچه های کلاسمون در دوران جاهلیت همین کارو کرد پ ن : منظورم نبود شما جاهلینا ... ما دوستا قبلنا بهم می گفتیم
من 15 قراره بیام نت خب
جدی قطه؟!!!
خب چرا؟!
دیگه شورشو در آوردنا
البته برادران سپاه کار درستی انجام می دهند
حالا فردا میان منم به عنوان سیا س ت می گیرنا
شانس که ندارم

پرهام جمعه 13 آذر 1388 ساعت 06:27 http://webparti.blogspot.com/


بیا به جماعت برگزار کنیم اینا رو
ثوابش بیشتر

شهریار جمعه 13 آذر 1388 ساعت 10:08

بهرحال جدی میگرفتی بهتر بود !
(الان حالش نیست....بعدا میام موافقتمو اعلام می کنم !)

اگه اون کد رو داده بودی الان راحت بودی

ばひあり جمعه 13 آذر 1388 ساعت 11:41 http://www.patoghe-ashegh.blogfa.com

معلم برنامه ریزی ما غده سرطانی داشت.آخه...
از این مزخرفات به ما هم میدادند(منظورم برگه بود)یه کم تحمل کن.

خوبه این معلم ما غده نداره و چرت و پرت میگه!

زینب جمعه 13 آذر 1388 ساعت 17:04 http://happy-girl.blogsky.com

اوغات فراغت رو اشتباه نوشتی.
درستش اینه اوقات فراغت
بله
درسته
دقیقا"

sin جمعه 13 آذر 1388 ساعت 17:53

حالا منظور؟

منظور خاصی نداشتم

ترگل(می نویسد...) جمعه 13 آذر 1388 ساعت 18:22 http://targoll.persianblog.ir

کاش حداقل این فرم ها یه فایده ای داشت، همش الکیه
اگه این ** رو برای معلمتون مینوشتی بهتر میشد حداقل می فهمید دفعه ی بعد اینو ازتون نخواد

هادی جمعه 13 آذر 1388 ساعت 20:44

بابا این معلمه دیگه خیلی رفته تو باب استفراغ!(میخواستم واسش یه wool.a بنویسم
ولی با توجه به اعتراضی که آریان راجع به این کلمه کرد،از استفاده آن پرهیز میکنم!)
من که کلا واسش مزخرف نوشتم(مثل بقیه بچه های کلاس) بیشتر از اینم دیگه نمینویسم
چون یهو دیدی سروکله این شهریار پیدا شد و شروع کرد به موافقت کردن!

شهریار همیشه و همه جا.مگه نمی‌دونی؟

شهریار شنبه 14 آذر 1388 ساعت 14:49

از کی تاحالا ؟

شهریار شنبه 14 آذر 1388 ساعت 15:05

کد رو هنوز ننوشتم...باشه برای بعد!

شکیبا شنبه 14 آذر 1388 ساعت 20:55 http://happy-time.blogfa.com

سلام.. واقعا" قراره 15 و 16 آذر اینترنت و موبایل قطع شه؟!
راستی ببخشید اون پستی که تو وبلاگم شما توش نظر دادید یه پست مضخرف و اشتباه بود.. اصلا من وبلاگ رو به کسی واگذار نکرده بودم

شکیبا شنبه 14 آذر 1388 ساعت 20:56

راستی اشکال نداره من شما رو لینک کنم؟

Aref یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 11:33

بی مزه بود. یخ کردم

ترگل(قله نشین) دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 12:23 http://www.bluemountain.blogfa.com

سلام اریان
تو واسه کسی کامنت نمیذاری اونوقت 19 کامنت تو اینجا هست یا اینکه فقط واسه من کامنت نمیذاری

sepideh چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 17:42

خیلی هم قشنگ و بامزه بود !!!... به ما هم ازین فرما دادن من نوشتم یکی از بچه ها اومد از زیر دستم بکشه بخونه کلا پاره شد !!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.