فوری فوری!

سلام دوستان . از این به بعد برای فرستادن پیام خصوصی می‌تونید از دو راه اقدام کنید.

راه اول: روی اسم Ary@n در پایین پست کلیک کنید و وارد پروفایل شوید. بعدش سمت چپ زیر جای عکس نوشته "تماس با من" روی اون کلیک کنید و حرفتون رو بزنید.(این راه برای من راحت‌تره.چون دیگه نمیخواد برم تو سایت اکسین‌ادز. خیلی وقتا هم یادم میره برم چک کنم. ولی اینجا جلوی چشممه و راحت می‌بینم.)

راه دوم: این راه هم همون پاکت نامه‌ای که تو لینک نظرات هستش.روی اون کلیک کنید و حرفتون رو بگید. (من اگه بخوام پیام شما رو از این طریق ببینم باید برم تو سایت اکسین‌ادز که اکثر مواقع فراموش می‌کنم. روش اولی بهتره.)


پایین نوشت: خب. برید پست پایین رو بخونید. این پست نظر نداره.


                                                                                             !Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                   © All Rights Reserved