ملی شدم٬ ملی شدم!

اصرار نکنید که امضا نمیدم... اصلا امکان نداره!

آخه مگه میشه از بازیکن تیم ملی به این راحتی ها امضا گرفت!!!!

بله... درست شنیدی٬ تیم ملی!

هفته پیش مربیمون زنگ زد بهم گفت که برم سالن آزادی.خودش هم اونجا بود. نگفت چی کار داره. فقط گفت سریع خودت رو برسون. منم که حدس زدم خبراییه یه دست لباس و کتونی برداشتم و رفتم.

اونجا که رسیدم فکر کردم مسابقات داره انجام میشه. خیلی شلوغ بود. داشتم می رفتم تو که یکی از بچه های باشگاه رو دیدم. قضیه رو ازش پر‌سیدم گفت میخوان تست بگیرن. تست انتخابی تیم ملی نوجوانان!

رفتیم تو و بعد از دو ساعت معطلی بالاخره نوبت ما شد. از شانس بد من بر عکس تو اون تست دو سه تا سوتی دادم و یک سره نگاهم به رضا مشحون(رئیس تیم های ملی) بود چون اون انتخاب اصلی رو می‌کرد.

بعد از چند تا سوتی رفت با مربیمون صحبت کرد و من با خودم گفتم که کارم ساختست!!!

یه سری اسم هم می‌نوشتن که من هیچ امیدی نداشتم که تو اون لیست باشم.

به هر حال تست تموم شد و با مربیمون برگشتیم کرج و منتظر جواب موندیم تا به امروز که مربیمون دوباره زنگ زد و گفت تیم رو بستن و تو هم انتخاب شدی و باید فردا برای هماهنگی تیم و جلسه توجیحی دوباره بریم آزادی...

یکی از بهترین خبر‌ها یا شاید هم بهترین خبر تو زندگیم بود...


پایین نوشت: سیستم نظر خصوصی اومد تو قسمت پارازیت ها و دیگه تو صفحه اصلی نیست.


                                                                                              !Ary@n                   

                                                                                ║▌│█│║▌║││█║▌│║█║

                                                                                   © All Rights Reserved

هشتمین پارازیت(عد از بهاره)

امین کاکا:سلام
یه وقت به وبلاگ ما سر نزنی ها؟؟؟؟!!!!!!!
بعد بگو هوای مارو داشته باش


نظرات 17 + ارسال نظر
امین کاکا پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 20:34 http://doreakhar.blogfa.com

خیلی مفتخرم که اولین تبریک رو من بهت بگم
شیرینی نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیرینی؟؟؟ وجود مبارک من خودش شیرینیه!!!!!!
اصلا فکر نکن دارم از خودم تعریف می‌کنماااااااا. من همچین آدمی نیستم.

امین کاکا پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 20:37 http://doreakhar.blogfa.com

شماره هم مثل همیشه 22
راستی دیروز من با دروازبان تیم ملی دانش آموزی که چند روز پیش نایب قهرمان جهان شده بودن رفته بودیم شو خوس !!!
میدونی که دیگه شو خوس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

آره توضیح دادی.

*pegi پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 21:55

آخی
مبارکه
به سلامتی
ان شاءلله همیشه موفق باشی

فرزاد کافه چی پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 23:45 http://cafepechpech.blogsky.com/

به به
سلام ملی پوش... تبریک میگم... وقتی اول سال خبر خوش شنیدی یعنی تمام امسالت به خوشی میگذره... خوش باشی عزیز
:.
درضمن امضا نمیخوام... امضاتو خودم دارم :))
:.
درضمن2 این امین کاکا کجاییه؟؟ میدونی؟ این شو خوسی که نوشته ماله گویش ماست... شاید همشهریه منه :)

آره مال همونوراست.

نـــفس ِ خط خطی جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 00:17

آریان جان تبریک میگم..
همه ی کرجی ها همینن همشون باعث ِ افتخارند

رسام جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 09:53 http://www.rasam-nori.blogfa.com

سلام تبریک میگم من خیلی خوشحالم که با شما رفیقم.موفق باشین و پیروز من هم امیدوارم مثل شما بهترین خبر زندگی م را تابستان بشنوم

هاD جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 11:54 http://www.gereh-koor.blogsky.com

آفزین ، آفرین . اومدی پیش خودم تو تیم ملی . من دروازه‌بانم . تو هم هافبک راست بازی کن ! :))

بهاره جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 17:16 http://www.patoghe-ashegh.blogfa.com

اون یارو که من شانسی انتخابش کرده بودم حرف منم زده.
........................
تبریک میگم که عضو تیم ملی شدی.اگه یه وقت تو تی وی خواستند مسابقات را پخش کنند یه دست واسه همه مون بالا بکن.

محیا جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 20:10 http://mahighermez72.blogfa.com

اگر دروغ سیزده نیست ، مبارک باشه :)

The Mother Of Class جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 21:57

ایول فرزندم !

:( جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 22:20

مبارک باشه ...

داییت چیزی که تو وبلاگش نوشته راسته یا دروغ سیزده است؟؟؟؟

Smile To Me شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 10:31 http://www.xyz.blogsky.com

سلام

تبریک می گم!

فکر کنم به زودی از تلویزیون ببینمت و حرفم درست از آب در بیاد!!!

ر د ک شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 11:24 http://varagh-pareha.blogspot.com/

به به، به سلامتی
من شیرنی میخوام
این بهونه ها رو هم قبول نمیکنم
زشته مثلا هم شهری هستیما!

ترگل(می نویسد...) شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 12:59

مبـــــــــــــارکه، انشالله روز به روز تو زندگیت موفق تر باشی، خوشحالم کردی با این خبرت:)

محمدرضا شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 13:50

خب چرا تو مدرسه بوست کنم عزیزم...!!!
مبارک باشه...ایشالا...موفق باشی
چرا فکر میکردی من باور نمیکنم؟!؟!؟

محمدرضا شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 13:52

نگفتی رو تو جمله ی اول جا انداختم
بازم مبارک باشه

sajjad یکشنبه 15 فروردین 1389 ساعت 13:16

cheqd khube ke heme bavar kardan!
bebakhshid...
bebakhshid farsi nadaram!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.