بزرگترین جامعه مهندسین جهان!!!

نگرانم که تا چند سال دیگه مملکت دیگه سوپرمارکت، تعمیرگاه، پارچه فروشی، ابزار یراقی و اینجور مغازه ها رو نداشته باشه!


 احتمالا دیگه کسی وجود نداره که خیابونا رو جارو بزنه! 

 باغچه ها همه خشک میشن!


 اینجوری که دانشگاه هامون ( یکی از یکی معتبر تر) دارن دکتر و مهندس تولید میکنن دیگه کسی تو کلاس خودش نمیبینه که همچین کارایی کنه!


من نمیدونم چه اجباریه که حتما همه برن دانشگاه! آخه وقتی یه نفر نمیتونه حداقل 20 درصد (یا حتی کمتر) از سوالای کنکور رو جواب بده خب یعنی خنگه دیگه! چه اجباریه که بره دانشگاه!؟ 

خب البته شهریه های دانشگاه آزاد راه خیلی خوبیه واسه خالی کردن جیب مردم و یه منبع درآمد خوبه... پس هیجوقت درست نمیشه وضعیت.... 


این چیزا بعضی وقتا اعصابم رو خورد میکنه! 

همین مهندس و دکتر های چسکی با هزار جور پارتی و آشنا میرن سر کار و بقیه میمونن بیرون! 

بعد میگن چرا کار نیست!


 ماشالله دیگه مردم به کاری کمتر از پشت میز نشستن هم راضی نمیشن...



- این هوا چرا نمیفهمه!؟!؟!؟ حداقل یه روزی آلوده میشد که ما واسه امتحان نخونده باشیم! :دی


                                                                                               


نظرات 9 + ارسال نظر
سپیده! جمعه 15 دی 1391 ساعت 19:03

اینارو بیخیال :))) تا حالا انقد إس خوشالی و ذوق یه جا ندیده بودم!! فک کنم فقط تو خونده بودی :دی :))

:)))))

سپیده! جمعه 15 دی 1391 ساعت 19:17

ولی ا! همین الآنم خیلی از این شغلارو کمه کم لیسانسه ها پوشش میدن! من خودم تاکسیه برق شریف ندیده بودم که دیدم!... حتمن در آینده هم همینه :-؟؟

تاکسیه برق شریف که خالی بسته ولی خب هستن تو حد و حدود یه خورده پایین تر!!!

سپیده! شنبه 16 دی 1391 ساعت 09:24

اصن بش نمیومدا!!! داش واسه فوق میخوند!! و حتی از کلاسا تعریف کرد!!!

Zhinoos شنبه 16 دی 1391 ساعت 20:52 http://kooleh-poshti.blogsky.com

باهات موافخم شدیــــــــــــــــــــدا...
طرف یه سال از درسشو رد شده، اونوخت الان داره میره دانشگاه

Zhinoos شنبه 16 دی 1391 ساعت 20:53 http://kooleh-poshti.blogsky.com

منظورم مدرسه بود

شبنم یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 21:36 http://seven-stones.blogsky.com


دکتر مهندس قلابی که میگن همینه دیگه . با پولو و البته با زور خانواده میرن دانشگاه . اونوقت جون مردم رو به خطر میندازن . سر من اومده که میگم . دکتره داشت منو میکشت ( دور از جونم )

دکترا که واقعا افتضاح شدن! به توصیه های درمانی مامان بزرگم بیشتر اطمینان دارم تا دکتر!!!!

Zhinoos جمعه 22 دی 1391 ساعت 23:05 http://kooleh-poshti.blogsky.com

برای هر کس به اندازه لیاقتش خرج کن نه بیشتر...
اولی کرامت از دستت می رباید. دومی شخصیت!

شبنم چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 13:46 http://www.3jokes.com/clip/Data/Love_1.swf


Happy Valentine Day

zahra haghpanah پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 23:57

vaaaaaaay!aliiii booooooooooooooooooood

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.